A szolgáltatások biztosítása érdekében cookie-kat (sütiket) használunk weboldalunkon. A böngészés folytatásával jóváhagyod a cookie-k (sütik) használatát.
A karácsony az év legvarázslatosabb és leghangulatosabb időszaka. Ilyenkor lelkesen dekoráljuk, csinosítjuk a lakást, ajándékokat vásárolunk és csomagolunk, hívogatnak a fényfűzérek, készülnek a mézeskalácsfigurák és a karácsonyi sütik.
Mitől lehetne mindez még hangulatosabb?
Hát aromadiffúzorokkal és karácsonyi illatokkal!
Miért ideális a légtisztító készülék a család számára?
Télen időnk nagy részét a lakásba zárva töltjük, ezért otthonunk levegőjének minősége különösen fontossá válik- főleg, ha kisgyermek vagy légúti beteg is van a családban.
Az asztma az egyik leggyakoribb légzőszervi betegség, mely hazánkban is egyre több embert érint. Az egész évben jelenlévő allergének mellett a hideg, száraz, téli időjárás, illetve a légúti fertőzések fokozhatják a tüneteket és felerősíthetik a rohamokat.
A Klíma Commando Kft. a Levegő Shop üzemeltetője minden esetben a gyártó vagy importőr által megállapított jótállási és szavatossági időt biztosítja a vásárlói részére.
Forgalmazott márkáiknál garancia ideje:
Airbi - 2 év
AirFree - 2 év
Boneco - 1 év teljes körű +2 év kiterjesztett, regisztrációhoz kötött
Casacade - 1 év
Daikin - 3 év
Fisher - 3 év
Midea - 3 év
Naeo - 1 év
Stadler Form - 1 év
Stylies - 1 év, 2 év A termékeknél minden esetben jelölve van a rá vonatkozó jótállási idő.
Hogyan tudod érvényesíteni a jótállási jogod?
Jelezd nekünk a tapasztalt hibát e-mailben vagy telefonon irodánk nyitvatartási idejében. Mivel a készülékeket nem csak katalógusban látjuk, hanem gyakorlati tapasztalataink is vannak velük, a hiba jellegéből adódóan lehet megkérünk egy-két dologra, hogy 100%-ig meggyőződhessük róla, hogy hibás a berendezés. (pl.: mosd ki a szűrőt, vagy cserélj elemet a távirányítóban) Ha a hiba ugyan úgy fennáll, akkor egy egyeztetett napra ( pontosabbat nem tudunk ígérni) futárt küldünk a termékért. A dolgod csupán annyi, ha még nem tetted meg, akkor írd le nekünk pontosan a tapasztalataidat a hibáról és hozd szállítható állapotba a készüléket. Borítsd ki belőle a vizet (ha van benne) és próbáld minél szárazabb állapotban becsomagolni. Ha visszaérkezett a termék hozzánk, mi eljuttatjuk a hivatalos szervizbe. Amennyiben a szerviz azt állapítja meg, hogy a készüléked rendeltetésszerűen működik, elképzelhető, hogy a szerviz rezsi óradíjat számláz ki, illetve az el és visszaszállítás díját is ki kell fizetned. Ezért van különös jelentősége, hogy megpróbáljuk kizárni a nem jótállás körébe tartozó hibákat. (pl. lemerült elem)