0item(s)

A kosara jelenleg üres.

Product was successfully added to your shopping cart.

Garancia és ügyintézés

A Klíma Commando Kft. a Levegő Shop üzemeltetője minden esetben a gyártó vagy importőr által megállapított jótállási és szavatossági időt biztosítja a vásárlói részére.

Forgalmazott márkáiknál garancia ideje:

  • Airbi - 2 év
  • AirFree - 2 év
  • Boneco - 1 év teljes körű +2 év kiterjesztett, regisztrációhoz kötött
  • Casacade - 1 év
  • Daikin - 3 év
  • Fisher - 3 év
  • Midea - 3 év
  • Naeo - 1 év
  • Stadler Form - 1 év, 2 év A termékeknél minden esetben jelölve van a rá vonatkozó jótállási idő.
  • Stylies - 1 év, 2 év A termékeknél minden esetben jelölve van a rá vonatkozó jótállási idő.

 

Hogyan tudod érvényesíteni a jótállási jogod?

Jelezd nekünk a tapasztalt hibát e-mailben vagy telefonon irodánk nyitvatartási idejében. Mivel a készülékeket nem csak katalógusban látjuk, hanem gyakorlati tapasztalataink is vannak velük, a hiba jellegéből adódóan lehet megkérünk egy-két dologra, hogy 100%-ig meggyőződhessük róla, hogy hibás a berendezés. (pl.: mosd ki a szűrőt, vagy cserélj elemet a távirányítóban) Ha a hiba ugyan úgy fennáll, akkor egy egyeztetett napra ( pontosabbat nem tudunk ígérni) futárt küldünk a termékért. A dolgod csupán annyi, ha még nem tetted meg, akkor írd le nekünk pontosan a tapasztalataidat a hibáról és hozd szállítható állapotba a készüléket. Borítsd ki belőle a vizet (ha van benne) és próbáld minél szárazabb állapotban becsomagolni. Ha visszaérkezett a termék hozzánk, mi eljuttatjuk a hivatalos szervizbe. Amennyiben a szerviz azt állapítja meg, hogy a készüléked rendeltetésszerűen működik, elképzelhető, hogy a szerviz rezsi óradíjat számláz ki, illetve az el és visszaszállítás díját is ki kell fizetned. Ezért van különös jelentősége, hogy megpróbáljuk kizárni a nem jótállás körébe tartozó hibákat. (pl. lemerült elem)